همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

اینجا یسری اطلاعات جامع رو به اشتراک میذاریم درباره هرچیزی که بخوای!
همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

اینجا یسری اطلاعات جامع رو به اشتراک میذاریم درباره هرچیزی که بخوای!

حضور دو خودرو خارجی در نمایشگاه خودرو تهران

​پای بنز دوباره به ایران باز می‌شود؟

بعد از گذشت چند ماه از طرح ممنوعیت واردات خودرو به داخل کشور در راستای حمایت از تولید ملی، بازار خودرو به شدت دچار ضعف و نقص‌های متعدد شده است؛ چراکه نه تنها تولید داخل برطرف کننده تقاضای کنونی بازار نیست، بلکه کیفیت خودروهای داخلی نیز به شدت پایین است و با قیمت بالا به مردم عزیزمان که حق انتخابی دیگری ندارند، به فروش می‌رسد. از دیگر ضعف‌های این طرح نیز دو قطبی شدن و بدون رقیب ماندن بازار خودرو ایران است و شاید همین امر دلیلی بر توجیه کیفیت پایین خودروهای تولید شده باشد. با این وجود اما خبری که از روز گذشته و همزمان با شروع نمایشگاه خودرو تهران بسیار جنجال آفرید، حضور دو خودرو از کمپانی مرسدس بنز در این نمایشگاه بوده که شایعه مونتاژ خودروهای خارجی در ایران را قوت بخشیده است. با این مقاله از مجموعه اجاره خودرو و ماشین و کرایه اتومبیل و خودرو پارسیان همراه باشید تا این شایعه را بررسی کنیم.

 

افتتاحیه نمایشگاه خودرو تهران

به گزارش تجارت نیوز، نمایشگاه بزرگ خودرو تهران از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح و تا روز جمعه میزبان بزرگترین خودروسازان داخلی، اصحاب رسانه و مهمانان ویژه این صنعت خواهد بود تا خودروسازان داخلی و همینطور مونتاژکنندگان بتوانند قدرت تولیدات خود را به رخ رقبایشان بکشند.

در این مراسم که با غیبت سایپا و کرمان موتور همراه بود، ایران خودرو از چهار محصول جدید خود یعنی هایما s8 و x7 ، خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ و ۲۰۷mc دو رنگ رونمایی کرد که هر کدام از آنان جذابیت خاصی برای مخاطبان این خودروسازی داشتند. خودروهای سدان رسپکت و دیگنیتی پرستیژ نیز از خودروهایی که توسط شرکت بهمن‌موتور رونمایی شد.

 

 

برای خواندن مقاله عذرخواهی مدیرعامل ایران خودرو اینجا کلیک کنید

 

حضور دو کلاس از مرسدس بنز در نمایشگاه بزرگ تهران

بعد از رونمایی از محصولات تولید داخل، بزرگترین جنجال مربوط به حضور دو خودرو از مشهورترین گروه خودروسازی جهان و یک شرکت بزرگ آلمانی یعنی مرسدس بنز بود. به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، حضور دو بنز کلاس E بدون فیس لفت در غرفه ستاره ایران که زیرمجموعه‌ای از گروه صنعتی ایران خودرو است باعث شد تا این شایعه‌ها به وجود بیاید که این خودروها در ایران مونتاژ شده‌اند. اما بعد از صحبت با مسئول غرفه مشخص شد که این خودروها در ایران مونتاژ نشده‌اند و اگر طرح واردات خودرو تصویب شود، شاهد حضور این خودروهای قدرتمند در بازار خودرو ایران خواهیم بود.

 

نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران

 

گفتنی است که ایران خودرو قصد دارد به زودی ستاره ایران را به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان ثبت کند و از تجربیات و دانش فروش و خدمات بنز در سایر زیرمجموعه‌های خود نیز بهره ببرد.

 

سایت انتشار کننده: اجاره خودرو و کرایه ماشین پارسیان همراه

 

نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران

 

 

ممنون از اینکه این مقاله از مجموعه اجاره اتومبیل و خودرو و رنت ماشین و خودرو پارسیان همراه را تا انتها خواندید. شما عزیزان اگر به بازدید از نمایشگاه خودرو تهران پرداختید و یا نظری درباره این خبر دارید خوشحال می‌شویم در بخش کامنت این مقاله با مخاطبان مجموعه رنت خودرو و رنت ماشین پارسیان همراه به اشتراک بذارید.

پارسیان همراه قدیمی‌ترین مجموعه در زمینه اجاره خودرو ، رنت ماشین و کرایه اتومبیل در کشور با بیش از 20 سال سابقه است و  اگر شما عزیزان قصد اجاره خودرو بدون راننده را دارید می‌توانید اینجا و اگر مایل هستید خودرو با راننده و تشریفات لوکس اجاره کنید، اینجا کلیک کرده و یا با شماره 22453020 تماس گرفته تا کارشناسان فنی مجموعه پارسیان همراه راهنمایی‌تان کند.

 

سایت انتشار کننده: اجاره خودرو و کرایه ماشین پارسیان همراه

منبع خبرگزاری تجارت نیوز و گجت نیوز

اینستاگرام ما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد