همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

اینجا یسری اطلاعات جامع رو به اشتراک میذاریم درباره هرچیزی که بخوای!
همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

همه چیز | از همه جا | درباره همه چیز!

اینجا یسری اطلاعات جامع رو به اشتراک میذاریم درباره هرچیزی که بخوای!

بامپر چیست و چه تفاوتی با قاب گوشی دارد؟

اهمیت استفاده از قاب گوشی و بامپر

بعد از اینکه گوشی موبایل هوشمند و تلفن همراه خود را انتخاب و خریداری کردید، نوبت به خرید یک بامپر و قاب خوب برای گوشی موبایل می‌رسد. بامپر و قابی که بتواند وظیفه حفاظت از گوشی موبایل شما را به بهترین شکل برعهده بگیرد. ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بامپرهای خوب در بازار و تفاوت آن با قاب گوشی موبایل و تلفن همراه بپردازیم. با ماریاتل همراه باشید.

 

بامپر گوشی چیست؟

به واژه بامپر در زبان لاتین ضربه گیر و همچنین سپر اتومبیل نیز گفته می‌شود. بامپر در واقع ضربه گیر گوشی‌های همراه بوده و دور بدنه‌ی گوشی را پوشانده و از آن مراقبت می‌کند. بامپرها از لوازم جانبی گوشی هوشمند به حساب آمده و معمولا در مراکز فروش گوشی موبایل و تلفن همراه به فروش می‌رسد.

بامپرها به شدت سبک بوده و وزن گوشی همراه شما را افزایش نمی‌دهد. اگر می‌خواهید از گوشی هوشمند موبایل خود بیشتر در مقابل حوادث و سوانح به مانند سقوط ناگهانی مراقبت و محافظت کنید، بامپرها بهترین گزینه‌ی برای شما هستند. جالب است بدانید بیشتر افرادی که از بامپرها استفاده می‌کنند معمولا آقایان هستند. زیرا بانوان در نگهداری و مراقبت از گوشی‌های خود دقت بیشتری دارند.

 

بامپر و قاب گوشی

بامپر و قاب گوشی

 

تفاوت بامپر و قاب گوشی

با اینکه قاب‌های گوشی همراه کل گوشی را پوشش می‌دهند، اما هستند قاب‌هایی که روی صفحه‌ی نمایش را نیز می‌پوشانند ولی بامپرها تنها دور تا دور گوشی‌ را پوشانده و کل پشت آن را کاور نمی‌کنند. قاب‌های گوشی نسبت به بامپرها وزن بیشتری داشته و ضاخمت گوشی را نیز افزایش می‌دهند. قیمت بامپرهای گوشی همراه نسبت به قاب‌های گوشی‌های هوشمند ارزان ومقرون به صرفه‌تر است و انتخاب اینکه از بامپرها و یا قاب‌های گوشی استفاده کنید با شما بوده و در این زمینه می‌توانید با سلیقه‌ی خود رفتار کنید.

بعضی از قاب‌های گوشی‌های موبایل هوشمند امکانات مختلفی دارند که بامپرها از این آپشن‌ها برخوردار نمی‌باشند. قاب گوشی‌های هوشمند تنوع بسیار بالایی داشته و هریک باهم تفاوت‌هایی دارند و این در حالی است‌ که بامپرها معمولا یک شکل می‌باشند و عمده تفاوت آن‌ها در ترکیب رنگ می‌باشد. البته لازم به ذکر است که بامپرها از نظر جنس نیز باهم تفاوت‌هایی دارند. از معایب بامپرها می‌توان به این نکته اشاره کرد که پشت گوشی را نپوشانده و تنها محدود به دور تادور آن می‌باشد.

 

بامپر و قاب گوشی

بامپر و قاب گوشی

 

دو نمونه از بهترین بامپرهای موجود در بازار

بامپرهای ژله‌ای:

این بامپرها از جنس پلاستیک ساخته شده و حجم بیشتری نسبت به بامپرهای فلزی دارند و از تنوع رنگ بالایی برخوردار هستند.

 

بامپر آلومنیومی:

همانطور که از نام آن پیداست این دسته از بامپرها از جنس آلومنیوم یا تیتانیوم ساخته شده است. این بامپرها به شدت از بامپرهای ژله‌ای زیباتر و شیک بوده و معمولا آقایون به نسبت بیشتری از خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند.

 

چند تفاوت اصلی در نحوه استفاده

  • بامپرها سبک‌تر از قاب‌ گوشی موبایل و تلفن همراه می‌باشند.
  • حجم بامپرها نسبت به قاب گوشی موبایل کمتر بوده و زیبایی گوشی شما را مخفی نکرده و تنها از آن مراقبت می‌کند.
  • بامپرها از نظر زیبایی ظاهری پیشگام بوده و به شدت ظاهر شکیل، ظریف و مناسبی دارند.
  • خرید بامپرها مقرون به صرفه‌تر است.

 

بامپر و قاب گوشی

بامپر و قاب گوشی

 

در آخر توصیه می‌کنیم حتما بعد از خرید تلفن همراه و گوشی موبایل هوشمند نسبت به خرید بامپر یا قاب گوشی موبایل اقدام کرده تا از صدمات وارد شده نسبت به گوشی موبایل خود جلوگیری کنید.

شما عزیزان برای خرید تلفن همراه و گوشی موبایل هوشمند موردپسند خود می‌توانید از سایت رسمی ماریاتل اقدام کرده و خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

اینستاگرام ماریاتل

منبع : ماریاتل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد